vilken helg alltså :)

Igår hade vi riktigt trevligt, erica och tomas kom och åt och drack med mig och christoffer.
Och kvällen började inte så lyckat, till en början brände christoffer typ allt kött så tomas
fick ta över och då vart de bra xD Senare till maten vart de snappsar hit och dit ;)
Och hela kvällen slutade med att jag låg på toan och spydde, tomas sprang ner för backen
och Erica är bakis på morgonen. Den enda som verkligen hade tur var Christoffer :P
Men ifs han gjorde ju bort sitt i fredags xP hahhaha.

Snart kommer iallafall Pernilla hit och ska vara med mig, vad vi gör det vet jag inte! :)
Christoffer for hem för att packa sina saker inför Boden.
Sen på kvällen vid halv 8 ska jag och Christoffer fara och hämta pappa och therese på
Kallax för då kommer dom hem! :)


Dock känner jag mig väldigt duktig, för jag har dammsugit städat undan och allt på typ 1 timma :)
Så tillräckligt duktig och trött känner jag mig nu! :)

Men nu ska jag försöka göra lite psykosocialt arbete så jag förhoppningsvis får VG i kursen! :)
Måste däremot skriva så pass bra så hon tycker jag förtjänar det! ^^

Här kommer lite nya bilder på Svante! :)
Dock är dom suddiga för hon sa att han ville som inte vara still! ^^
Men han har blivit väldigt stor och lurvig nu! ^^







Nu är de bara 6 dagar kvar tills jag får hämta honom! :)<3
Kommer ju inte kunna sova fredag kväll, eller konsentrera mig på
jobbet på lördagen innan vi hämtar honom! ^^ hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0