Skola

Nu är jag på skolan och har psykosocialt arbete.
Där gör jag en fördjupningsuppgift om trafficking.
Man blir ganska ställd när man läser om alla som varit med om det
och vilka konsekvenser det blir om man blir utsatt för det.
Men någonting bra kommer jag alltid komma på, och göra ett bra arbete.

Iallafall, efter skolan ska jag till stan för att lämna tillbaka en tröja på Gina
Sen blir det nog att fara till Step In för att sola ;D hehe
Lite brun måste man ju bli till sommaren :) hehe.
Så har som bestämt mig att försöka sola iallafall 2 ggr i veckan ;) haha
Men om jag känner mig rätt kommer jag inte att göra de xD hahha.

Sen efter solningen, blir det att fara hem till pappa.
Städa rummet och packa sen fara till mamma! :)
Men om man sover där det vet jag inte, de återstår att se :P hehe

Nu har iallafall jag och christoffer börjat se en serie tillsammans,
Dollhouse, vi såg första avsnittet igår, lite tjorvig i början
men tror faktiskt att den kan vara bra :)
Har dock lovat att bara se den med han, men han somnar ju då under filmen
då vi lägger oss i sängen, så i slut ändan kommer det nog bara vara jag som ser den xD haha

Nä nu ska jag göra nå vettigt xD haha.

TJING

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0