Friluftsdag

idag har det varit en slapp och skön dag. Fast dagen började väl inte spec bra xD

När jag skulle gå ut och starta bilen hos christoffer så ville den inte starta.
Så det var ju bara ringa till christoffer. och som tur så jobba han uti hamenviken.
Så han var ganska fort hemma och kunde hjälpa mig. tur att man har snäll pojk :)

For då till skolan för att hämta upp daniella och jennie. sen bar de av hem till mig för att kolla
i ny huset för att se om de hänt nå mer resultat sen jag sist var där :) hehe.
Och självklart hade det ju de! ^^ Huset blir nog klart i April! JAG LÄNGTAR! :D:D:D

Sen har jag varit med daniella och vi har väl inte gjort så mycket, kollat på lite resor,
varit och fikat med christoffer och hans arbetskamrater och köpt mat åt DAMEN ;D hehehe

När hon for satte jag direkt igång med att dammsuga rummet och dammtorka lite snabbt :D
Sen började jag med maten, och tog de sedan lugnt med att se lite Heroes <3

har även gjort lite svenska och psykosocialt arbete :) Känner mig jätte duktig, men nu
är jag riktigt uttråkad :o tror jag ska lägga mig i sängen och se lite CSI Miami :D hehe
Så Jennie får tillbaka sina boxar någon gång ;D hahaha, men har bara 2 sesonger kvar
så inte är de långt kvar ;D sen ska jag även börja se series dollhouse, eftersom de serier
jag följer inte vill komma ut på tanka ;o och jag vill inte se dom på tv, så de är bara vänta :) hehe


Men ha de så bra. hehe

TJING


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0