BIO! :)

Igår vart de bio med, christoffer, daniella och pelle! =)
Vi såg alice i underlandet, eller som pelle sa, Alice i underlivet xD hahah
Dålig humor jag vet ;D hehe.

Den var sådär, fick ganska ont i ögonen av glasögonen, plus
att jag hade en kille framför mig, där hans huvud var mitt i texten
Så de förstörde ganska mycket. Tror den hade varit bättre om han inte suttit där ;D heheh.

Idag blir det att vara med pernilla ;D hon ska vara barnvakt åt en 1 åring
så de ska bli kul, var med hon igår också. och tror it jag har skrattat så mycket på
jätte länge :) de är verkligen skönt att fått upp kontakten bättre igen (: hehe.

Men nu ska jag vara med på lektionen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0