Veckan!

Veckan har varit vääääääldigt händelserik :D hehe
ELLER? :)

Jag har då varit med tina ungefär varje dag sen i söndags då vi gjorde släpet.
Eftersom de i klassen inte svara på mina sms, vilket jag tycker är dålig stil.
Vissa har jag inte ens skickat till för anledningar.
Men man hjälper varandra de gör man, men jaa....

Idag var jag iaf hos tina senare på kvällen och hade med mig Svante, och kan ni gissa vad han gjorde?
Han pissa självklart i hennes säng, och kan säga att han vart dränkt med piss xD hehe
Men ska in och höra om de på djurmagasinet har några bra tips hur han kan bli rumsren! :)

Skulle egentligen vara med daniella idag men då kom de hinder i vägen vilket jag tycker är väldigt
tråkigt, och jag kunde ju inte heller fara till henne eftersom min hund är så liten och vet inte hur
de andra hundarna skulle reagera osv. Men jag får ju då träffa hon på lördag för då ska hon och pelle
skjutsa hem mig och christoffer :) Och då är hon tvingad att följa (:
Vi får väll se om en liten johanna också följer med! :) hehe

Imorgon kommer iallafall christoffer hem de ska bli skönt, och johanna ska komma och vara med mig :)
Så de blir nice!
Fredag ska jag, tina, christoffer och johan till luleå och kolla på en bil, får väl se om man slår till eller inte :) hehe.
Men måste prata med mamma hur vi ska göra med pengarna ifall jag tar den då rent (: hihih

Lördag blir det jobb och ska ha myskväll med christoffer, madde och jonas.
Vi ska dricka och ha allmänt trevligt (:

men nu ska jag lägga mig och se film med Svante! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0