Mini golf ;D

Efter jag slutat jobbet halv 5 så kom daniella och pelle till mig! :)
Efter vi fikat och spelat lite kort så for vi till havsbadet för att spela lite minigolf vilket
vi inte kommer att spela där nå mer pgr av att de var så dåliga banor :@
Daniella vann då och jag och pelle kom lika! ^^ hehe
Men de där var bara uppvärmning ni ska se snart kommer jag bara att vinna! :)

Lite bilder från minigolfen!:)


Daniella och Pelle redo! :)


Daniella skulle posa med klubban men hon rör sig för snabbt,
hon har inte tålamod tills man är klar för att ta! xD


Jag ska slå och vi såg ju hur bra de gick :o
DELAD 2:a PLATS :O


HAHAHA fick aldrig igenom bollen på den där banan, daniella fick de
med hjälp av "fusk" :D


Man ser verkligen hur hon försöker att få in den ^^ men hur bra
de går de vet man ju aldrig :) haha roligt ens att de är en regnbåge
på sidan av bilden! :)


Och lilla lilla pelle ska ju också vara med i spelet, men hur bra de gick för
han de är en HEMLIGHET! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0