Nyår! :)

Dagen började med att pelle och daniella kom och hämta upp mig och christoffer hemma hos han!
Sen for vi till ica för att handla till middagen vi skulle ha hos pelle där även nyår skulle firas.
Efter ica for vi hem till min pappa för att jag skulle få duscha och hämta alla mina grejer, så jag kunde
göra mig klar hos han sen ;p När vi väl kom till han så började vi med att spela buzz, sen vart de lite små dricka och började med maten. Pelle börja hacka och jag och daniella gjorde oss klara ;D HAN VAR DUKTIG xD haha

När kvällen började komma spelade vi våghals 2 och sanning och konsekvens ( kortspel ) hehe.
Grymt roligt hade vi, jag skulle dansa som en apa och låta som en ambulans, jag fick ha ögonbindel på mig i 15 minuter och det var inte roliga minuter, för sen skulle även daniella göra en sex ställning med alla deltagarna, och de jag kan säga är att jag såg INGET så vet inte hur det där såg ut, och hopppas på att det inte finns kort på de heller, för de kan inte ha varit någon vacker syn xD haha.

när klockan slog 12 gick vi ut och sköt raketer ;p så full som pelle var så for en raket mot huset så de är två svarta fläckar där nu xD hahahha.

TACK Daniella, Christoffer och Pelle för en suverän nyårsafton, den kunde inte varit bättre ;D

bilder kommer så småning om :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0