AHHAHAHAHHAHAHA

Det är nämligen så att jag, christoffer, daniella och pelle kom på att vi skulle "lana" idag ;D

Och nu när klockan är halv 3 så fick daniella för sig att börja ladda hem filmer medans christoffer försöker få hem cs på min andra dator som inte alls är så snabb xD

Och sen så fort de börja lagga för pelle som redan spela och för christoffer som laddar hem så frågar dom daniella om hon fortfarande laddar hem. Och så vart de upprepande xD
och jag som bara sovit 4 timmar lägger mig ner på madrassen och börjar as garva xD hahaha

Aldrig skrattat så på länge :) hehe

Kommentarer
Postat av: daniella

Roligt vare;D Jag var lite lurig sa dom ju ;D hahahaha

2010-01-05 @ 19:31:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0