01.48

Nu är klockan mycket, men vadå är man ledig får klockan gärna vara mycket.
Men då är ju nackdelen att man har ingenting att göra eftersom gubben sover hemma inatt ;p hehe

Idag är jag då mycket bättre än igår, men man blir ju mer frisk eftersom :)
Idag har jag tvättat, varit med gubben, daniella och pelle.
Vi for och hyrde en film som heter root camp lr nå liknande.
Den var ganska seg, men hel heten var väl bra och ROMANTISK för den delen ;p

Just nu sitter jag och ser lite film, och spelar lite spel på datorn :)
Imorgon vet jag inte riktigt vad som väntar ska väl ner på stan och köpa en brunkräm och starta en tvätt :D hehe

Tisdag blir de jobb på pentan ;) hehe

Men ha de så bra puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0