O

Idag har man varit på stan med mamma.
Fick ett par jeans som pappa sen ska betala.
Sen fick jag låna pengar av hon för att köpa brunkräm
Men fick även ett par trosor av hon ;) heheh

Snart kommer nog daniella, pelle och johanna och ska hämta upp mig
ska nämligen till pappa men han och tessan är i happis på IKEA så dom kunde inte hämta mig.
Idag blir det väl att umgås med dom, och sen göra lite religion om man nu hittar de man söker xD hehe

I veckan har man mycket att göra, känns skönt, att ha hela veckan planerad ;D
Och ska även börja ett nyttigt liv.
Inge mer godis eller dricka. (isf loka) ska försöka ut och gå iaf varannan dag! :)

Nu är de dags att bli smal och fin för sommaren som kommer, för den kommer man ha fullt upp med ;) hehe

Men nu ska jag ringa dom hära och höra vars dom är! :)

Tjing tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0