O

Jag vart riktigt besviken på mig själv när jag lovat att de inte skulle bli nå fler O:n
Men tyvärr man kan inte alltid hålla vad man lovar. Men idag kunde jag inte hålla mig.

Dagen har gått sakta idag på APU:n men tur att Daniella jobbar en våning ovanför mig och får ta rast då jag vill att hon ska få de ;) heheh
Idag har jag faktiskt mått otroligt bra, men många tankar har ramlat genom huvudet.
Jag är inte riktigt säker på vad jag ska göra, men jag tror de kommer bli bara bra! :) hehe

Imorgon blir de att vara med jonas, och säkert någon fler, brukar som bli så ;) hehe
Vad vi ska göra är inte klart ännu. Men återstår att se :) heheh

Men nu måste jag sätta igång att plugga religion, men kan då de goode bra.
Men de är bara KÄMPA, som med allting annat i livet.

HA DE BRA PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0