O

Tyvärr blev det ett O idag men de närmaste dagarna kommer det inte bli nå mer O utan bara X
Daniella och Johanna är de som vet vad de betyder. Men kan tyvärr inte ta och berätta vad som menas.

Igår hade jag iaf en jätte mysig kväll med mina älsklings flickor.
Vi såg film käka oss feta och bara älskade att ÄTA ;D hahha
Vi prata väldigt mycket om vad vi ska göra på lovet osv :)
Och de kommer bli super kul! ^^

Idag har jag inte gjort så mkt, efter APU:n gick jag till farmor så jag fick klart mina frågor för religionen.
Och sen for förbi mamma för att lämna nå post och sen for hem till pappa :)
Just nu sitter jag, pappa och therese och ser spanglish eller hur de nu stavas hehe.

Detta ska jag göra i veckan:

Tisdag: Apu sen plugga
Onsdag: skola sen vara med jonas
Torsdag: Skola sen stan sen vara med johanna och kanske daniella ska sova hos johanna också ^^
Fredag: Ansiktsmask med daniella och sånt. sen fara till johanna och sova med henne :)
Lördag: Jobb på pentan KOM DIT :) hehe
Söndag: fortfarande oklar kanske prat om stugan? =D hehe

Fullspäckad vecka, kommer inte ens ha tid att vara uti mobilen eller datorn, så de känns bra =) hehe

Men nu ska jag lägga mig och se Desperate Housewife sen kanske sova? =D hehe

Men ha de så bra, PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0