Borta 2 dagar

Det är nämligen så att jag kommer sova i emelie´s
lägenhet tills på fredag för att vara kattvakt :)
Hon är i luleå och ska jobba så då ställde jag upp och är kattvakt ^^

Men natten till torsdag höll ja på att bli GALEN.
Då ska Christoffer upp klockan 2 för att jobba,
då ringer ju självklart klockan då så han hämtar mobilen
och ställer in alarmet igen så han kan sova ett tag till.
Och sen då när klockan ringer igen så vaknar han ju INTE.
Så jag blir ju galen och slår till han och skriker till han:
STIG UPP, och han reagerar efter ett tag då.
Och han somnade om igen, sen vaknar jag 20 i
och får panik då jag ser han ligga kvar i sängen så
jag skriker till han: DU MÅSTE JU UPP DU SKA VARA HOS
DANNE PÅ 20 MINUTER. Då fick han panik och gick upp
och sen sa han till mig: men ååh jag vill ju sova
Och jag bara: Men hallå de är du som ska upp men håller mig vaken
Så då ändra han sig och gick upp dirr.

Men då när jag ska upp av väckar klockan ja då jävlar stänger jag av alarmet och somnar om
Och självklart försover mig pgr av min gulliga pojkvän som inte kunde stiga upp på morgonen xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0