PÅSK

gud så skönt med påsk ;) hehe¨

Igår vid halv 12 gick jag ut och skottade upp grillstaden
Så vi satt där väldigt länge, men till slut fick jag allt för ont i ögonen
av alla rök, så jag gick in ;D hehe

Idag steg man upp och gjorde sig klar för jobbet!
Efter det for man till farmor och städade hennes lägenhet
sen skjuttsade jag henne till folke och då for jag och solade ;D hehe

Vi åt grillat idag, första utegrillningen av kött i år :D
och GOTT äre ;D hehe

Imorgon ska jag på strömlida med Melvin och Mamma
om det nu blir fint väder, annars får vi se vad som blir av! :)
Får väl se om christoffer också följer med ^^


Det har inte alls varit någon rolig början på lovet eftersom
både daniella och johanna är borta :( dom bara sviker mig :) hehe
Ne, men får hoppas johanna är frisk på tisdag så hon kan följa med och bada :) hehe


Nu ska jag försöka göra någon nytta med någonting, men vet inte vad :D hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0