Lov?

Jag längtar rent tillbaka till skolan, då har man en orsak att inte vara hemma.
Men det här har varit det tråkigaste lovet på länge, och varför tänker jag inte skriva.
Känns ju kul att tycka så, att man vill till skolan?
Men när det är skola så vill man ha lov?

Men när jag har dom hära tankarna och funderingarna,
vill jag bara till skolan, för då behöver man inte tänka eller fundera så mkt.
Utan måndag och tisdag slutar man tidigast 6
De andra dagarna vid 4.
Så att gå skola gör att man bara tänker på det och ingenting annat.

Men jag vet inte riktigt, blir bara besviken.
Och jag vet inte heller hur jag ska lösa detta?
Men som sagt ingen kan ju heller hjälpa mig att lösa det
eftersom jag inte säger det till någon.


Jag vet inte om jag har allt detta pgr av att jag saknar min mormor så grymt mkt
Och jag har så himla dåligt samvete för att jag aldrig är på graven eller nå.
Men man kan ju inte alltid tänka på allt som sagt.

Men som sagt de man döljer ser ingen annan, och då är det bara visa att man är glad.

Men slut med detta nu, det finns bara ett liv, och då är det lika bra att leva de som att det vore sista dagen i livet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0