1 DAG KVAR!!!!

Nu är det bara en dag kvar, ungefär vid denna tid är jag vid min hund imorgon :)
Har även pratat med min mentor och skulle få ledigt veckan innan studenten för att
få ta hem hunden tidigare! (: Tur att man har snäll mentor! ^^ hehe

Nu har jag iaf engelska och håller på att skriva Cv och covering letter eller hur de nu stavas xD hehe
DRYGT som bara den, och har nämligen nationella nästa vecka i detta så jag längtar inte ett dugg! ^^


Blev ganska stolt över mig idag eftersom jag fick veta provet på rättskunskapen.
Hade nämligen prov på det för någon vecka sen, och dagen före provet då jag skulle plugga
så glömde jag självklart böckerna hos mamma. och jag visste att om jag for och hämta böckerna
skulle jag då inte direkt orka plugga. men tur att man klara det iallafall! ^^ hehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0