Onsdag!

Direkt efter skolan då man slutade 4 så kom farmor och hämtade mig! :)
Vi for hem till hon och jag satte direkt igång att dammsuga tills plättarna var klara ;D
Efter maten dammtorka jag lite snabbt, sen for jag till Pernilla! :)
Vi satt och prata och spela lite kort och kolla även på Idol! :)

Nu är jag hemma har nyss gjort min läxa som ska in om 2 veckor xD hahaha
Men lika bra att få den gjord ;D haha

Nu ska jag snart lägga mig i sängen och se klart filmen som jag börja med igår
alltså Step Up 2 ;D haha


Kommentarer
Postat av: Tina

japp, klart jag kan! :D

det är bara säga på ett ungefär hur du vill ha på msn, så kan jag försöka fixa nåt! :)

2009-09-23 @ 23:00:01
URL: http://tinfor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0