Helgen som var! ^^

fredag: For på stan med mamma och shoppa lite efter skolan, bilder kommer in imorgon skulle jag tro! ^^. Christoffer skulle upp och jobba lördag så vi tog en lugn kväll.
Efter idol for vi förbi hos Bejje och hälsa på där, han hade fest! :) Sen for vi förbi johanna och tog en rök där ;p
Sedan hem och la oss direkt och tror fan klockan va typ 11 xD haha

lördag: Christoffer for och jobba från 7 till 3 tror ja det var. Jag var upp hos farmor och städa litegrann! :) Sen hem och börja städa och göra mig klar för kvällen. Jag, christoffer, pernilla och clas for till golden dragon och åt god mat! :) sen bar de sig hem till mig och vi började dricka! ;P hehe. Det vart som sagt då PARTYY! =)
Senare på kvällen kom, danne, elin, gj och tobba hit och ha trevligt ^^

söndag: BAAAAAAKIS så de bara skriker om det, har varit grymt jobbigt. :o skulle få övningsköra och skjuttsa hem pappas kompis, så känner jag bara hur huvudvärken kommer ;o så vi for hem där christoffer var och vila ett tag, sen vid 3-4 for jag och christoffer och handla lite för veckan i boden för hans del. När vi kom hem så for jag och pappa ut och övningskörde tills Tina hörde av sig, så sen for jag till henne. Vi spelade kort och pratade. Det var riktigt trevligt faktiskt! ^^


Men nu blir det nog sängen xD hehe.
Lägger upp bilder imorgon på kläderna och de jag köpte! ;) hehe






11 månader i fredags <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0