hemmadag idag

Har varit grymt tråkig dag idag, har bara legat i t-shirt och kollat på tv.
Men har även nu ikväll pratat med pappa och therese :)

Skulle egentligen vara med johanna idag, men eftersom pappa
ville att jag skulle vara hemma ikväll så kunde jag inte fara till hon.
Och hennes föräldrar hade fullt upp att göra om i deras rum! :p hehe


Johanna jag saknar vårt år tillsammans,
där vi spendera ungefär varenda dag med varandra.
Men jag vet att vår vänskap är lika stark även fast
vi inte är med varandra nu så mycket.
men jag lovar vi kommer få tillbaka de starka band vi hade.
Och vi kommer börja umgås mycket mera till vintern det lovar jag :)
Jagälskardig <3



Kommentarer
Postat av: Johanna

<3

2009-10-23 @ 16:51:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0