helgen som var :)

Fredag -  Då var jag med Pernilla, Johanna, Christoffer och Gj. Kom även till mer folk. Men kommer inte riktigt ihåg vilka xD Vi satt då först hos Therese och spelade kort och sånt, sen for jag och johanna in till stan för att skjuttsa hem mamma´s kompis, sen var de dags för bilkurragömma. Inte så lyckat eftersom det inte var alla som verkade förstå hur de gick till eller så orka dom väl inte anstränga sig xD haha. Det vet jag inte. Men ja, har som ingenaning om vad klockan var när vi kom hem, men de vart då sängs direkt för mig och älsklingen <3

Lördag - Då var jag med Pernilla, och christoffer for till Luleå tror jag, för gj skulle kolla på någon skoter som han köpte :p hahah Dom vart ganska sena så jag och pernilla for hem till min pappa för att äta och även skulle skjutsa dom till tomas men thereses pappa skjuttsade dom ist. Så vi fick ta de lungt. Vi spelade mest kort, sen började jag göra mig klar för att jobba på kvällen. Men då blev de så att vi fick fara till degeränget för att skjuttsa hem clas som var och festade, Men då var de ju så passande att han skulle sova hos pernilla, så vi skjuttsade dit dom direkt ;p
Sen vart de att hämta pappa och therese, sen skjuttsade christoffer mig till jobbet, som är PENTRYT. jag ska nämligen börja jobba där löningshelgerna i baren där nere.
Så nu följer jag med emelie så jag vet hur man blandar drinkar och hur mkt allting kostar osv. EN RÖRA ska jag säga er, inget lätt jobb precis. Men man träffar då mycket folk så! :) Får hoppas jag klarar av det jobbet! :)

Söndag - Skulle stiga upp halv 10 så man skulle hinna duscha bort all sprit lukt, men inte hann jag de :p christoffer hade stängt av min väckarklocka så jag hann inte duscha. För jag och Pernilla skulle nämligen och vara värdinnor för min morfar. Han fyllde år igår ;p haha. Så vi var väl där till 3 för att sen städa undan och diska och sånt ;) haha. Efter det kände jag bara hur trött jag blev, men inte det. Pernilla följde hem med mig och vi satt och spela kort, sen gick jag äntligen till den efter längtade duschen ;D haha.- Det var annars en himla skön dag, en slappar dag om man säger så!
Man kände rent att man inte var van att hålla igång från 10 till 2 hahhah. Men man vänjer sig nog :)

 

Nu har jag absolut ingenting mer att säga om helgen! ;D
Ni ska vara stolta om ni orka läsa allt xD hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0