lite att göra kallas de :D

Och nu har jag tydligen blivit utmanad :O

Utmaning!

~> Skriv 8 saker du ser fram emot:

* Fest då johanna fyller år :)
* Fest då christoffer fyller år :)
* Julafton
* Jullov
* After christmas
* Nyår
* Köra skoter ;p
*Studenten! ;)

~> Skriv 8 sanningar om dig själv:

* Jag är kort
* Älskar skor
* Älskar mina nära och kära
* Vill ha en liten hund
* Älskar mitt jobb på pentryt
* Älskar att köpa julklappar ;D
* Har en slaggs fobi mot att diska xD
* älskar att sjunga och lyssna på musik


~> Skriv 8 saker du brukar säga:

* idiot
* fitta


~> Skriv 8 saker du har på dig nu:

* Jeans leggings
* Linne
* kofta
* Trosor
* Sockar
* BH
* Örhängen
* -

~> Skriv 8 personer du utmanar att göra denna lista

* Den som nu läser dehär


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0