Fredag!

Igår bestämde vi i klassen att vi ska till Boda Borg i Skellefteå! :)
Det ska bli himla roligt! ^^

Idag efter skolan ska jag iallafall fara till christoffer och hämta mina grejer,
sen ska vi hem och äta och invänta Johanna! =)
Ikväll hade vi planerat att spela Volleyboll, men vi får väl se vad vädret säger om det :D
Det ska då bli trevligt.

Igår var värsta stekar dagen! =)
Vid halv 3 så hade jag en körning, den gick väl sådär :p
Men man får lov att övningsköra mer och mer, är super dålig på att övningsköra nu när christoffer fått körkortet! ^^
Men de får lov att bli ändring på det! ^^ hehe
Men iallafall efter körningen for jag hem till mamma för att hämta mina cigg och min mobil som jag hade glömt! :)
Sen skjutsade min snälla pojkvän hem mig till pappa för att jag nämligen ksulle dit och plugga och sådant! ^^

men det vart inte så mycket plugg, vart mest att vara ute i solen och steka! =) haha
Skönt vare, satt ute i solen från halv4 kanske till halv 7 så lite färg fick man ju iallafall! (:
Sen for jag upp till farmor för att hjälpa henne med något lösenord.
När jag kom ner igen så hade Christoffer, Kolle och Ida kommit! =)
Men vi stannade inte länge där så for vi till Christoffer´s farmor och fikade och hjälpte henne med att he ut trädgårds möblerna! =)

Men nu ska jag börja jobba igen! ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0