Tisdag!

Det är tisdag idag och det betyder dryg skol dag!
Men iaf efter skolan ska jag och johanna in till stan för att möta upp Ida! :)
Hon ville nämligen på stan idag så får väl hoppas att hon hittar någonting :)
själv ska jag och söka APU plats och sommar jobb! ^^
Ska även köpa kalsonger till christoffer xD hehe

Efter skolan måste jag fixa årsredovisningen, så får hoppas att maud har översikt över att jag kanske inte klarar av att göra provet imorgon då, för kommer nog inte hinna plugga ;o men vi får väl se ^^

Jag ska iaf försöka få ut johanna att gå ut och gå med mig ikväll :) hehe
Lite senare på kvällen då det är lite kallare och så! ^^




Men aja, nu ska jag forstätta med lektionen! ;)
Fast jag kommer ändå ite göra nå spec xD haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0