Skolan!

Nu fick vi tillbaka provet i inköp och varuhantering xD hahaha fick 9 poäng och det vart ett -G xD
Men det är ju bättre än att jag måste göra om provet eftersom jag inte ens vet vad jag gjorde :p

Nu sitter jag på lektionen och väntar på att Daniella ska komma, men hon har inte på mobilen och har inte pelles nummer heller. Så kan inte ringa han :( Men hon brukar bli lite försenad när hon sover där ;) eller typ varje tisdag är hon typ borta ett tag ;( tråkigt men sant :(

Idag blir det att fara till min mamma´s moster! :p hehe, vi är nämligen bjudna dit på middag. Vi ska dock äta hennes palt! =)

Hon sa till mig när hon ringde till mig ( min mamma´s syster )
- Visst kommer du och christoffer på tisdag och äter palt
- Ja det är klart vi gör.
-Jo, det hoppas jag. Men tyvärr är det ju inte mormor´s palt, men jag hoppas ni ändå tycker om den
- Jo det är klart, du gör precis lika god palt som mormor gjorde
-
Jo, jag hoppas ni tycker om den!

Nu saknar jag verkligen min mormor :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0