Saknaden kommer aldrig försvinna <3

Saknaden av någonting så stort tar så mycket energi & plats i ens hjärta.
Det finns dagar där du bara finns i mitt minne med glädje
Men dessvärre finns de dagar när jag aldrig slutar gråta föränn jag somnar.
Jag kommer aldrig kunna släppa taget om dig, och jag vet inte hur jag ska förklara.
Det finns så mycket som vill komma ut när det känns tungt, men de kommer inte jag får inte fram några ord.


Jag saknar dig mormor, och du kommer för alltid ha den största platsen i mitt hjärta <3




------------------------------------------------------------------------------------

Farmor, jag vet att du och jag inte är dom bästa som passar ihop med varandra,
Men jag kunde inte ha önskat efter någon bättre! :)
Jag vet hur du mår nu, och jag hoppas allting blir bättre för jag orkar inte tappa dig oxå!


Jag älskar dig massor <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0