Onsdag!

Det var inte så jobbig skoldag! :)

men iaf efter skolan for jag och daniella till mamma´s jobb för att hämta min spruta för "livmoderhals canser", sen for vi vidare till stan och träffade johanna! :)
Hon skulle nämligen kolla ut nå kläder som hon kunde ha på lördag! ^^
Men vi var inte länge på stan så följde Daniella mig och tog sprutan ^^
efter det for vi till åhlens så hon kunde köpa sin hår färg! :) Dit kom då pelle så vi gick hem till mig ^^
Satt och spela kort och sådär ^^

Efter 6 eller nå sånt for dom hem, så nu har jag städat och väntar på att Ida ska komma! :D
Vet inte riktigt vad vi ska göra, men ska iallafall plugga tills hon kommer :) hihi

Blir kanske att sova hos christoffer ikväll, beror på hur mycket jag hinner plugga :) hehe




Ida! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0