Fredag

Idag försvinner jag, älsklingen, ida och kolle till Vitangi?
Eller hur de nu stavas :) hehe
Det ska bli himla skönt att fara bort en sväng och även fara bort med lite kompisar (:

Fast kommer självklart sakna mina babes! :)<3
Men jag tror eller jag rättare sagt vet att dom kommer klara sig strålande utan mig ! =)

Iallafall efter skolan vid 4 så ska jag snabbt hem packa ihop lite mer grejer och sen fara till christoffer för att vänta där på kolle och ida! :) Och då beger vi oss till alko! :b hih

DANIELLA DRICK INTE I HELGEN EMELIE ÄR INTE I PITEÅ, BLIR SÅ HIMLA LÅNGT ATT GÅ!!!! hahahaha


Ha det bra allihopa! :)


Kommentarer
Postat av: Daniella

Du får inte fara, för hur ska jag klara mej då!?!?!? :@ Bara stanna i Piteå, annars kommer du ångra dig ;D hihi

2009-05-29 @ 08:38:30
URL: http://youdrivemecrazyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0