Fredag!

Idag kvart i ett hade jag körlektion i 80 min för att dom ville se så jag kunde köra en längre tid utan att tappa fokus och för att se att jag inte blir trött, plus att jag gjorde manöver testet fick 35,5 sekunder :) hehe
Efter det for man tillbaka till skolan och satte igång med allt jobbigt ^^

Efter skolan for jag till apoteket och sedan hem och vilade, sov nog ett gode bra tag xD hehe
Nu sitter jag och väntar på att Ida, kolle och simon ska komma förbi och hämta mig! :)
Ska vara med dom ikväll, och ska små dricka lite, men Ida säger att hon ska supa mig under bordet ;)
Men då säger jag LYCKA TILL BABE! :) <3 hehe

Det har varit skönt att vara hemma och sett film och spelat kort med mamma ! ^^
Blir nog slappar helg skulle jag tro! ;) hehe
Bilder kommer imorgon, självklart följer kameran med ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0