You don´t see me anymore.

Idag är de ju som sagt Onsdag första dagen den här veckan som de är APU, dagen har väl gått hyffsat fort faktiskt :)
På lunchen gick jag, daniella och alma förbi affärer för att lämna mitt CV! :) fick ut 10 blad så någon affär borde ju nappa (A) haha.

Nu är man iallafall hemma och väntar på att pappa ska komma och hämta mig så jag får fara hem till farmor och äta plättar och sen DUSCHA! Gud vad jag vill duscha nu alltså xD haha

Men iallafall, ikväll blir de nog bara att se OZ 10 min sen göra en fråga på instuderingsfrågorna sen se 10 min till sen göra en till fråga xD haha. Tiden går så mycket fortare och de är mycket roligare också! ^^ hehe.

Men om någon vill hitta på nå så ställer jag upp! :) hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0