Trött dag!

Idag när jag kom hem var jag riktigt trött, när christoffer for till körskolan la jag mig och såg OZ!
Men hann bara se i 30 min så kom han tillbaka, gick väl inte så himla bra för han.
Men de blir nog ändring på de till slut :) hehe.

Vi hedde på en serie som vi ska se tillsammans men då somnade jag så han såg ganska mycket själv, som jag nog ska se ikapp han! :) hehe.

Just nu ligger jag och se Becoming Jane, Daniella har sagt att de är en bra film så jag hoppas då på de iallafall! :) haha.

Ikväll vid 7 kommer jag och Tina gå ut och gå, sen blir de väl att se film eller någonting liknande! ^^ hehe.

Jag kan skriva lite info om filmen jag ser :)


Baserad på en sann berättelse ur Jane Austens liv, som har präglat hennes framgångsrika och mycket älskade författarskap. Filmen utspelar sig då Jane är 22 år gammal och ännu inte har gift sig, något som främst oroar hennes föräldrar. Men så frågar en av Hampshires mest välbärgade män om hennes hand och Janes fattiga familj tackar ja åt henne. Samtidigt förälskar sig Jane i irländaren Tom Lefroy som tillfälligt spenderar sommaren hos sina släktingar i Janes hembygd. Tom har misskött sina studier i London och som straff har han skickats ut på landet. Paret inleder en romans. Men med Toms rykte och Janes familjs beslut kan kärlekshistorien bara sluta på ett sätt...


Det jag själv har sett av filmen så verkar den inte så speciellt bra, men får väl se :) hehe.

men nu ska jag se de här sen ska jag äta ^^

Kommentarer
Postat av: Daniella

Du måste ju se hela filmen dum ;D ahha den är fan brA!!!!

2009-03-16 @ 23:10:38
URL: http://youdrivemecrazyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0