Sista skoldagen för veckan!

Det var en himla bra sista skoldag för veckan! ;)

Första lektionen hade vi inte ens en lärare så vi satte oss och spelade kort, sen efter de fick vi tillbaka våra prov i bransch och fick g. Sen hade vi samhälls de var väl den tårkigaste lektionen, för senare då vi hade DRAMA  och de var dom här snygga bilderna med. De var nämligen så att jag, daniella, alma, tinaJ, andré och jonas skulle göra en show för resten av klassen! :) och såhär såg vi ut :D




Jonas = Kund , André = nyanställd, TinaJ=butikschef, Daniella = Kund och Alma = Anställd
Jag var inte med på bilden men jag var också en som jobba där




Tina J och Daniella




André hahahahah




André, Alma och Daniella




Efter Draman så väntade jag på att nk:b skulle börja och när jag går upp dit så ser jag att den är INSTÄLLD. och lycklig vart jag, fick äntligen fara hem! :) Och när jag kommer hem vad tror ni ligger i brevlådan?
Jo detta papper.




haha, men de stog då ingenting vettigt i de iaf xD



Men nu är de bra för mig iaf ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0