Rubrik?

Nu sitter jag med NK b och gör lite instuderingsfrågor pgr av att jag inte kommer vara på nk:n nästa tisdag.
De är nämligen så att vi inte har någon drama, så då orkar jag inte ha hål i 3 timmar, så jag fick ledigt bara jag gjorde några frågor och skicka dom till henne sen * alltså min lärare* haha.

Medans jag gör frågorna ser jag OZ och de är himla spännande! :)
Fast nu fick jag ett telefon samtal av Daniella :) hihi
Hon ville prata bara allmänt och sånt.
Riktigt trevligt faktiskt. Så att man inte behöver sitta helt själv hemma eftersom christoffer inte har kommit än :(

Ikväll blir de nog att se Valkyrie med christoffer eftersom vi ville så gärna se den på bio, men de hann vi aldrig så nu har jag då den hemma iaf! :) hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0