Hultsfred! ( nu är jag äntligen här )

Jag är med i en tävling där man ska låssas som att man är på hultsfreds festivalen och hur de kändes att stå inför sitt favorit band osv! :) så de ska jag nämligen göra ^^

Jag, Daniella, Johanna for till hotellet för att göra oss klara, vi hade alkohol med oss och vi hade ätit och allting klart.
Vi for då dit och klockan 10 skulle äntligen bandet spela " the sounds" det var verkligen skit kul att se dom LIVE! =) Jag passade även på att ta deras autografer och prata med dom! :) När vi hade fått se vårat band, så kommer de fram en kille till johanna som börjar småflörta med henne så han höll till med oss hela kvällen. Och dom var himlade gulliga, de var nämligen så att han kände tjejen i the sounds så vi följde med på fest med bandet och det var verkligen en dream come true! :)

Efter festen så for vi och käkade, han kunde aldrig släppa blickarna från henne. Och de kanske var tur att de var hon eftersom jag och daniella hade våra killar kvar i Piteå! Johanna och killen böt iallafall nummer med varandra. Och dom håller fortfarande kontakt eftersom han ändå Inte bodde så långt bort från Piteå!

Det var min historia från Hultsfred

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha det låter bra det där ;-) HAHA

2009-03-10 @ 10:13:30
URL: http://idajohannalindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0