Hejdå Piteå, Hej Haparanda! ;)

Nu är klockan halv 7! :p de börjar närma sig alltså! ^^ hehe.
Hoppas dom här kommer snart, för jag är ju klar ;) haha

Trodde seriöst inte att jag skulle palla att stiga ypp 05.45, men tro de eller ej för de gjorde jag! =D hehe
Råkade väcka mamma på samma gång, men de får väl vara så, hon skulle ändå upp! :) hihi

Jag och daniella kommer nämligen ta kort i bussen och alltihop, så de kommer komma mycket bilder ;D hihi

och nu när jag kom på mig själv betyder de att jag måste he upp resväskan eftersom jag har min kamera där :o
aja, hehe bilder kommer de bli iaf :D

Men nu ska jag göra klart resten sen ska jag ringa hojna om hon inte hinner ringa mig! ^^





Ha de så bra i Piteå nu när jag och daniella far bort.! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0