Dålig dag!

Idag har det inte varit en bra dag alls. Har varit på dåligt humör, varit trött osv.

For hem pgr av att jag hade ont i magen och i huvudet, var även så pass trött att jag for hem och sov ett tag!
eller vilade rättare sagt. Nu sitter jag med NK:n har precis gjort klart redovisningen som vi ska ha, tror jag och malin kommer ha de nästa vecka pgr av att hon är sjuk idag och jag for hem!

Imorgon blir det att börja plugga för prov som jag har om 1 vecka. De är stort för mig att börja plugga redan nu, men alla mina frågor är stora och ligger på vg-mvg nivå så bäst att försöka klara alla så bra som man kan! :) hehe

Men nu ska jag lägga ifrån mig datorn och invänta Daniella :)<3

Skriver säkert sen ikv! ^^ hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0