Helgen

Fredag - Christoffer for ganska tidigt hemifrån, ett tag efter han farit kom Daniella och Pelle hit! :) Och då kanske klockan var runt 8 - halv 9 :p så tidigt var dom här! ^^ Jag och Daniella började göra oss klara för att sedan gå till skolan, just då vi öppnat en öl så ringde Ida, (kolles tjej) så hon kom ju självklart hit för att gå med oss till skolan! ^^ Hon hade då en full pojkvän kan man då säga! ^^ hehe.
När väl christoffers klass började gå mot ingången gick jag, daniella, pelle, ida och farmor ner för att se när dom sprang ut! :) Han fick massor med blommor ^, hehe. Efter ett tag började vi gå in mot stan för att se när dom åkte i vagnet, och dom levde då inte om de minsta när vi väl såg dom, men tydligen hade dom nyligt sjungt/skrikigt när dom kom mot oss xD så vi for till sunes för att käka. Sen började festen. :p Orkar inte riktigt skriva hur och vars vi var och allt ^^ men ganska trevligt var de! :) Justja, sa inte riktigt vilka som var med under kvällen, men de var iaf många! ;) och johanna var en av dom hahahahhahahaha

lördag- Vaknade vid halv 12 - 12 :p skulle vara hos robin klockan 1, men kände att jag ändå inte behövde stressa eftersom jag visste att johanna säkerligen låg och sov! ;) hehe. Men till slut ringde jag henne och hon var då vaken, men började lite smått göra mig klar för att fara till hon och fixa håret sen fara till Robin! :) hehe. Vi åt nämligen mat hos hennes faster också! :p Nu var de bara fest grejset kvar och orkar inte riktigt skriva vad som hände vilka som var där eller så! ;p hehe. men kul vare! ^^ hehe

Söndag - IDag har det inte hänt så mycket. vaknade vid 2 fick då frukost på sängen av älsklingen! :) <3 Sen la jag mig i soffan för att slöa. Ne men inte blev de då skulle vi fara till långnäs för att städa ur vagnet från studenten ;p så de var bara att hämta danne och elin, sen fara dit. Gick dock goode fort, men efter de var de bara skjutsa hem dom och för oss att fara och äta ;p och där vart vi inte heller länge så ringde de en kille på christoffers bil, så nu är den SÅLD. hehe.
Så nu är han hemma och her ut lite grejer och ska ta med golfen hit så han har en bil att köra ^^ hehe. Och själv sitter jag hära, ska börja plugga och vänta på att han kommer hem så vi kan fara och handla! ;p hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0