Måndag

Idag steg jag upp halv 6 för att väcka christoffer, för han skulle nämligen på jobbet! ^^ hehe.
Sen dirr efter jag gjort de så la jag mig och sov igen, men nog blev man väckt igen när han kom hem på lunch! ;p hehe
Men somnade om då och då, till slut så steg jag upp.

Idag blir de vid halv 2 - 2 att fara på stan med Ida, sen ska ja vara med hon tills christoffer slutat! :) hehe
Då har man iaf inte tråkigt, typ sitta hemma och inte göra nå ;s hehe.

När han slutat ska vi fara hem till han för att städa ut bilen, eftersom de kommer en snubbe från umeå och kanske ska köpa bilen! :)
När vi gjort klart de ska jag hem till mamma för att övningsköra lite smått, får hoppas de går vägen! ;) haha.

Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, kanske en lugn hemma kväll eller nå! :) hehe .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0