Lång prommis! ^^

Idag kom erica och hämtade mig vid 10, så då for vi vidare till mamma! :)
När dom hade lagt upp erica´s byxor skulle dom till hammenviken men vart ej,
så min syster fick skjutsa mig till ida i bojjn, där vi var ett tag sedan for till hammenviken (gick)
Jag och ida har sagt att oftast när vi är med varandra ska vi försöka gå ut och gå! :)
Och så vart de idag, när vi kom mot hammenviken så var de knappt nå sol där :)
Så vi gick till långnäs! :p Och som att mina fötter inte mår bra alltså! ;) hehehe
Men man härdar juh ;D

Just nu ligger älskling och sover, och jag ser simpsons! :) hehe
Ska snart börja plugga och ringa daniella en sväng! :) hehe

7 dagar kvar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0