25 juni = 18 år! ;)

Då det var den 25 juni så vart ju själva jag 18! :p haha
Klockan 10 kom Daniella och Pelle för att vara hos mig hela kvällen! ^^

Sen när christoffer hade lunch så följde vi med han till lillmoran för han hade tappat plånkan xD haha
När vi sen for hemåt igen så hämtade vi upp Johanna! :)

Då vi väl kom till mig så börja dom där 3 "tjaffsa" om när dom skulle ge mig presenten, fast jag visste redan va de va! ;) hahahahahha
Men till slut fick daniella och pelle som dom ville och dom gav mig presenten, och de var då 500 kronor på anna klippare!! ;p


Födelsedagspresent
- Pengar
- Bäddsätt
- Persentkort på anna klippare
- Märkeskläder
- Vinterjacka från thailand
- Blommor
- En ring som går i arv

Sen tror jag inte att jag fick nå mer, vad jag kan tänka på men har dock inte fått klart födelsedagspresenter ;) haha


Ne nu måste jag göra mig klar, för att fara på stan med Daniella och Angelica! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0