trettondejulitvåtusennio

Idag har vi inte gjort så mkt! :)

Mamma ringde och väckte oss vid halv 12 då ville hon att vi skulle fara till apoteket och köpa nå salva till hennes ögoninflamation,

efter det så for vi hem till christoffer så han fick betala skatten på golfen! :) och jag fikade med emma tills han va klar! :)
Sen när han var klar så for vi och hämtade Pelle för vi skulle och hälsa på Daniella på hennes jobb. Kan inte vara kul och jobba där ;) hahaha

Vi for därifrån efter ett tag och for hem till min pappa och la oss och såg film, var helt slut ;p sen kommer pappa och väcker oss, och jag märker att johanna inte har hört av sig till mig än xD så jag ringer till hon, men hon var för seg så vi for och hämtade hon när vi ändå skulle hämta alko och tanka bilen för imorgon :D hehe

Vi har spelat lite kort, suttit och pratat och även sett lite tv! ^^,
Men nu ska vi börja fara hem till christoffer för vi ska sova där, ska nämligen hjälpa hans mamma imorgon bitti att ta hö grejs hem xD haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0