Pdol bilder ;D

Fredag var det förfest hemma hos mig! :)



Danne och pelle hoppade direkt i :D haha



Lite av folket, ser iaf ut som att jonas stryper christoffer xP



Vi tjejer spelade över eller under :)



The boys are in the house ;p   ( pelle ser då gladast ut, men de gör han ju alltid xD )



HUVVA ;D



Sen kom elin då hon hade slutat jobba, och var på g dirr ;D



Jag och madde :)



Christoffer ohc johanna ! :)



Jonas och Daniella! :)

Nu orkar jag inte lägga in nå mer bilder från fredagen xD


Lördag var vi hos Danne! :)



Nikke och Ville! :p



Nikke på kakans bajk ^^



Kakan och elin! :)



Bröderna Persson började brottas xp



Jag och daniella! :) <3



Jag och Johanna <3



Johanna och Simon inne på PDOL ;D

Nu vart det inga mer bilder än så ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0