Helgen! (;

Fredag - Det började med att vi sov hos pelle från torsdag så när vi vaknade så började vi städa upp hans rum och sedan bar det iväg till smedsby eller vad de nu hette xD hehe , Pelle skulle nämligen hämta en bil därifrån! ;p INTE NIIICE xD hahah.
Sen när vi kom hem så bestämde vi oss för att ha en inflyttningsfest hos Ida, som de då vart. Det var jag, christoffer, daniella, pelle, jonas och ida då såklart ;p hehe
Det var riktigt roligt faktiskt ^^ hehe

Lördag - När vi vaknade så skjutsade vi pappa till bergsviken sen for vi till rosvik för att gratta fredde som fyllde 19 :)
GRATTIS :). Efter det for vi till Daniella och Pelle, men då skulle christoffer skjutsa danne och några till så då fick pelle följa ist för mig! :) Det blev även sjöbodan för pappa och håkan men de var lite folk där så dom for till 1906 ;p hehe.
Kvällen slutade då rolig, var med daniella och pelle som hela kvällen! ;p

Söndag - Idag har vi inte gjort så mkt, ska förbi Ida och dricka kaffe, sen förbi hajna och hämta någon sladd ;p
Sen vet jag inte riktigt vad vi ska göra, de lär man ju se ;D





Jag älskar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0