Helgen

Helgen har varit otroligt rolig ^^,

Fredag - Jag var en stund med rasmus och christoffer jobbade, sen när han kom hem och rasmus for så for vi till Christoffers farmor och hälsade på, fikade lite och sådär ^^, När vi varit hos henne for vi sedan vidare till hans faster och hennes man, och var där ett ganska bra tag, så vi fick lite klagomål på att vi var otroligt sega! ;) haha
Till slut for vi och var med Danne, elin, madde och jonas vi spelade volleyboll, efter det då så for vi bakom kommunhuset och grilla och spela fotboll och kubb. När klockan närmade sig 1 for jag och christoffer hem! ^^

Lördag - For jag, christoffer, danne, elin och felicia och kolla med båten på wathercross eller hur de nu stavas xD haha.
Träffade daniella och pelle oxå där ;p hehe. När vi inte orka vänta mer på att dom skulle börja köra, åkte vi tillbaka till svartudden för att fara och hämta upp daniella och pelle. For oxå för att hämta upp kläder och sånt, för sen skulle vi nämligen till danne´s stuga och vara där med masssa folk ;D hehe. När vi for därifrån skjutsade vi lars till stan och sedan for vidare för att spela kubb hos min far ( jag, christoffer, daniella och pelle) Men de blev inge kubb spel, utan danne och gänget kom från hans stuga, så de blev att fara till havsbadet för att spela volleyboll med, christoffer, daniella, pelle, madde, jonas, moren, elin och danne! :) Vi spelade några matcher sen for vi in till stan för att käka och sedan blev det bara jag, daniella, pelle, jonas, madde och christoffer kvar så vi skulle och fiska, men då var de för kallt, så vi skildes åt ;) haha

Söndag - Christoffer for till sin farmor för att gratta henne, hon fyller år idag! :) ( GRATTIS ) :) hehe,.
När han kom hem ringde vi till jonas och madde för att höra om dom var på att spela volleyboll och självklart var dom de, så dom fick hämta upp daniella och pelle för att komma in till stan! ^^ Efter vi spelat så for vi och fiska, den enda som fick fisk var självklart jonas, ingen annan xD haha. sen hände det inrte så mkt mera, ringde hit johanna för att vara soc ett tag och höra hur de varit på trästock ;p


Det var min helg de xD hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0