Vaka ?

Jag har insett att när jag inte kan sova, och vet att jag måste upp tidigt lr någonting liknande vill jag bara börja gråta nu för tiden. Allting tar så mkt på krafterna så man orkar inte. Jag är hur trött som helst men kan inte sova :( jag vill men jag kan inte. jag har försökt hur länge som helst men kan inte.


Daniella Stenberg, tack för alla ord du sagt och tack för att du finns här för mig. Du är en underbar person och våran vänskap är värd guld <3








Jag kommer inte bli samma person som jag en gång var


Kommentarer
Postat av: Daniella

Du kan ALLTId räkna med mig, jag kommer alltid försöka göra mitt yttersta! Och skulle du förändras, skulle du ändå vara underbar, och enormt mycket värdefull! <3 Jag finns vid din sida, nu och för alltid!

2009-01-13 @ 22:15:31
URL: http://youdrivemecrazyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0