torsdag-fredag

Torsdag- Inatt sov jag hos Christoffer och när vi vaknade så upptäckte jag snabbt att jag var sjuk. För jag hade kallsvettats hela natten och hade ont i hela kroppen när jag vaknade. Så när jag kom till skolan kändes det som att jag skulle svimma, så pappa fick komma och hämta mig och skjutsa mig till mamma. När jag kom hem så la jag mig och sov och tog tampen, och jag hade 39.1 i feber. Men sen kom min söta kompis johanna och hälsade på! det var riktigt trevligt faktiskt! :) Och fattar inte heller att jag inte kunde vara hungrig eftersom jag bara åt 1 macka sen en varmkorv sen en halv macka på kvällen.  men kunde inte somna föränn 2 och det var riktigt jobbigt :/

Fredag- Idag var det bara att stanna hemma från skolan, eftersom jag hade feber!
Men så gulliga vänner som jag har så kom Daniella och Johanna hit och höll mig sällskap till 10 över 2 då deras buss gick! :) jag fick även min julklapp idag av daniella, jag fick ett par vita sockar alltså typ höga sockar lr vad man nu ska säga xD haha Men dom var riktigt fina, och hon fick 2 par örhängen av mig :) Idag hade jag tänkt följa christoffer och se Dannes innebandymatch men fick icket för mamma. Man måste tydligen vara hemma och vila 48 timmar efter febern är borta :| men wtf it kommer jag orka det :o men får väl se om christoffer kommer till mig ikv och kanske sover här! :)


För övrigt har jag fått tillbaka min dator :) jag är överlycklig för nu kan jag äntligen kolla allas bloggar och sånt ^^ ist för att sitta och se filmer om och om igen xD hehe.
Men nu ska jag försöka få mamma så att vi kan ställa oss i bostadskö! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0