this will be hard

Nu ska man snart upp på sjukhuset, eftersom mormor är mkt sämre. Hon kan inte svälja sina tabletter, hon äter ingenting och hennes värden har blivit sämre. Dom ringde från sjukhuset och sa att dom var tvungen vara beredda att fara upp till sjukhuset, men jag och syster ville fara upp nu. Så natten kanske spenderas dära.. Vet inte ens om skolan kommer vara ett alternativ imorgon, fast jag måste egentligen. Men man får väl se..

Alla ska veta att min mormor var den bästa för mig <3






JAG VILL INTE . VARFÖR ? SNÄLLA  STANNA

Kommentarer
Postat av: Johanna

Stumpan, du vet att jag finns här för dig. Alltid, hjärta!

2009-01-11 @ 22:14:36
URL: http://idajohannalindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0