One of my best friends <3

JOHANNA LINDBERG





Jag har en underbar vän som heter Johanna Lindberg, alla borde
veta vem hon är nu i läget eftersom hon är typ den enda jag umgås
med, och har så himla kul med! :) Jag vet att hon alltid ställer upp för
mig, men det är inte alltid lätt att veta vad man ska säga om ens
kompis är ledsen, men jag vet att hon har örat att lyssna med! :)
Hon är en av mina bästa vänner, vi har kommit varandra så
himla nära varandra på sista tiden, vi har som hållt ihop i 1 år nu
alltså ingenting har skilt på oss utan vi har varit med varandra hela tiden
och roligare år har jag aldrig haft det har varit fyllt med både skratt och tårar
men alltid slutat till någonting bra! :) Vi har så himlade mkt gemensamt och
vi är så himla lika när de gäller saker att göra lr liknande! Om det skulle hända
att vi bråkar så löser vi det lika fort, för ingenting lr ingen kan skilja på oss!
Våran vänskap är någonting alla borde ha! :)
Jagälskardig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0