knocking on havens door

Igår hände det som inte fick hända, men de gjorde det iallafall. Jag förlorade min mormor. Min mamma ringde till pappa för att förbereda oss att mormor inte skulle överleva natten, men pappa hann inte säga någonting innan mamma ringde igen och sa att det hade hänt, mormor levde inte längre. Hon hade somnat in då hennes syster var inne och pratade med henne. Så jag och erica som tur var va hos pappa började gråta, jag ringde direkt Daniella som var till stort stöd och pratade med mig. Jag vet inte vad jag skulle säga om det hade varit tvärtom, men att hon bara pratade med mig och ställde upp att använda sin tid för att prata med mig fick med genast att må bättre. Men då ringde mamma igen och bad pappa fråga mig och erica om vi ville fara till sjukhuset för att se mormor en sista gång, och såklart ville vi det. Sjuksköterskorna hade fixat till henne så himlade fin. Finare mormor kunde man inte ha, jag kunde aldrig sluta gråta när jag insåg att jag aldrig mer skulle få se henne. Jag vet att hon kommer vaka över mig det vet jag, men de känns hårt att man aldrig mer få se henne lr träffa henne. Hon var världens bästa mormor, man kunde inte ha någon bättre. Hon är den enda som aldrig sagt någonting dumt om mig lr varit sur på mig, hon har alltid varit glad på mig, alltid ställt upp för mig.. Jag älskade min mormor mer än allting annat <3

Klädsel: Min mormor älskade kjolar så hon hade en kjol, en blå blus,
en sjal som var som mörkblå och ett örhänge i hennes friska öra.
Tid 19.00
Datum 18/1-09




Jag kommer aldrig glömma dig, du var en person alla önska att dom var <3





Daniella Stenberg- Bättre kompis kan man inte vara, jag visste inte vad jag hade gjort utan dig. Så fort jag fick veta det om mormor så ringde jag till dig. Det var dig jag ville prata med, det var du som jag ville skulle lugna ner mig, Jag vet att du alltid ställer upp för mig, och jag vet att jag kan lita på dig och jag vet att du alltid försöker komma till mig om jag är ledsen. Tack för att du finns vid min sida, du är mitt allt gumman <3

Kommentarer
Postat av: Daniella

Jag Älskar dej verkligen EMelie, av hela mitt hjärta! <3 Du är underbar!

2009-01-19 @ 22:10:52
URL: http://youdrivemecrazyy.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag beklagar, hjärtat! :/ Det måste vara så otroligt jobbigt. Du vet var jag finns om du behöver prata.

2009-01-20 @ 15:16:54
Postat av: Josefin

naw gumman!

2009-01-20 @ 21:35:21
URL: http://josefiinegranberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0