Lördag-Söndag

Lördag- På morgonen när vi hade vaknat ville mamma att vi skulle följa med och fika på stan, och så snälla som vi är så gjorde vi ju det! (: Men när vi kom till sivs ur och guld så kände jag hur varmt det vart, och efter ett tag kändes det som att jag skulle svimma, det vart suddigare som lite svart och typ ringar och hörseln vart typ helt cp xD haha men sen när vi gick ut så blev allt normalt igen! tror jag är fortfarande lite sjuk xD bur who cares :D tihi! Men iaf vid 3 kom Daniella och Johanna som jag skulle spendera dagen med och daniella färgade mitt hår ^^ men då christoffer hade farit bestämde vi oss för att kanske följa med dit dom skulle festa :) och såklart fick vi det! så vid 7-8 for vi tjejer till jonas morén där det typ var 94:or som drack ;s HAHAHAHHA dom kunde inte ens dricka xD men de var ändå goode kul att se xD men vid 9-10 kom nilsson, madde och christoffer och styrde ihop allting typ xD haha . och jonas söp ner en som heter Anton det var något kul xD men jani. Men efter vi varit där for vi till sunes för att käka fick inte i mig så mkt mat men ändå :D haha Sen ville ju nilsson och christoffer in på pentan för att han skulle få visa leg, eftersom han inte varit ute nå sen han fyllde 18 :p men det kostade 40 kr och han hade inga pengar på sig så det vart inte. vi for hem och sov ist :p haha

Söndag- Idag vaknade vi vid 1 lr iaf jag! ^^ vi låg och såg film till 3 då christoffer skulle hem! så då ringde jag tina f för att höra om hon ville ut och gå! :p så hon kom till mig, och när jag gjort mig klar så gick vi ut, det var riktigt härligt ute! :) när jag kom hem, så åt jag sen ringde min syster och fråga om vi skulle ut och övningsköra så det gjorde vi! det gick goode bra för att vara andra gången att köra manuell xD hahaha. ÅK INTE MED MIG OM NI ÄR RÄDDA FÖR ATT ÅKA BIL :D hHAHAHHAHAHA. Men iaf :D man kan ju aldrig vara säker med mig :D haha. Men nu har jag iaf nyss kommit hem, och ringt christoffer så nu ska jag hoppa in i duschen! :D






NYÅR :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0