Helgen! :)

Fredag- Idag hade jag tänkt hälsa på mormor men mamma kom hem så sent, och eftersom mormor inte kommer vakna nå mer och inte vet att vi är där så tycker mamma att jag ist ska hitta på någonting kul. Och då hade jag dock sovit från 1 till 6 så vid 7-8 tiden for jag till Christoffer och senare kom Daniella och Pelle och hälsade på och var med oss ett tag, efter en stund kom Danne, Madde, och Jonas och hälsade på! När alla hade farit så la vi oss och såg film och han somnade som vanligt xD hahah så efter ett tag då jag vart trött så väckte jag han så då gick vi till sängen och somnade direkt xP haha

Lördag- Jag skulle egentligen fara till Johanna vid 12 men det vart icket pgr av att Christoffer skulle inte till stan föränn senare och då skulle de hinna bli mörkt för johanna skulle nämligen ta kort på mig och Daniella till hennes projekt men det vart inte, vad dom då hittade på det vet jag inte! Men iaf när christoffer skulle in till stan så fick dom skjutsa hem mig till pappa! Då la jag mig och vilade ett tag så jag inte skulle vara så trött när Johanna skulle komma! :) Så när hon kom for vi med therese och köpte gott för kvällen! När vi kom hem så gjorde vi en skiva för helgen (; sen bestämde vi oss för att gör en överraskning till min mamma, så det tog sin tid! :) Men det gick bra iaf ^^, Senare la vi oss och gjorde ytterligare en skiva, lr vi bestämde låtar som vi skulle ha för nästa skiva! så man har lite blandat!

Söndag- Idag vaknade jag och johanna vid 11 så då la vi oss och såg film och fortsatte kolla på låtar, senare for hon hem! så jag kolla runt på internet, och då ville daniella att jag skulle följa med ut och köra skoter så nu väntar jag hemma hos pappa att daniella och pelle ska komma hit ! :) hoppas dom kommer så man har någonting att göra ikv! ^^ haha
Men nu ska jag göra klart en skiva sen kanske sätta mig och se filmen erica och therese ser! (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0